понеделник, 8 април 2013 г.

Остарях! :D

Създадох този блог с идеята, че ще се превърне в едно книжно местенце, но просто не мога да се удържа да похваля чудесните приятели, които имам <3 На 1 април остарях/помъдрях с още една година. Партито, което направих беше уникално, а пък подаръците в голяма степен - книжни! Да, за първи път от години повечето подаръци бяха книги, което безкрайно много ме зарадва - още от дете хората избягват да ми подаряват книги, което доста ме натъжава...А аз пък обожавам да получавам точно такива подаръци!


На горната снимка идеално се вижда, че получих 5! книги, едната от които в уникална ръчно изработена подвързия. Не бяха подминати и другите ми две страсти - виното и шоколадът. А пък нещото в шарения плик е ваучер за 90 минутен масаж и други екстри, с които да се поглезя.


Сега за книгите. Явно вманиачаването ми по Сафон е довело приятелите ми до мисълта, че ще се зарадвам много на "Играта на ангела". Не са сгрешили! "Шогун" пък е книга, която от доста дълго време искам да прочета, но или не я намирам в книжен вариант, или пък ме мързи да я кача на Покетбукчо. Вече няма да имам оправдание - подариха ми невероятно издание с твърди корици, което ще чака да бъде прочетено. Вирджиния Улф я бях чувала само като автор, но не съм чела нищо нейно, тъй че с нетърпение и любопитство очаквам срещата си с нейната "Към фара". Черешката на книгите беше екземплярът на "Невидимите кризи" на Г.Г. Точно тази книга ми беше подарена с уникално красива подвързия и веднага щом приключа с "Цар Плъх", ще я започна - все пак не мога да притежавам книга на Господинов и да я оставя да чака на рафта! (не че и другите ще чакат много, де :D )


Много държа да спомена и ужасно красивите и нежни картички с котки, за което пък вече подскачах от радост. Обожавам да чета, да похапвам шоколад, да пия чаша вино и междувременно котката ми да мърка до мен! <3

Подаръците за рождения ден не се изчерпват само с изброените по-горе неща. Получих и билет за концерта на Таря, който беше на 30 март в НДК (съответно го получих и предварително, за да мога да отида :D),  пиянска дженга, която сефтосахме в ранните часове на купона, когато алкохола вече привършваше и зарове за възрастни, за които няма да говорим много-много :D

Като заключение ще кажа, че съм безкрайно доволна и щастлива от подаръците, които получих и най-вече от приятелите, които имам, защото без тях нищо няма да е такова, каквото е - БЛАГОДАРЯ ви, че ви има и че ви познавам!


П.П. Не обръщайте внимание на фотографските ми умения - просто толкова си мога. :D


Няма коментари:

Публикуване на коментар