петък, 15 март 2013 г.

"Натюрморт с кълвач"...

... или как да задържим любовта.


Признавам! Подцених я... много я подцених. Става въпрос за книгата "Натюрморт с кълвач" на Том Робинс. Подцених я и тя ми отнесе главата - почти половин година след като Мила ми я даде да я прочета. Подцених я и сега не знам как и дали ще успея да напиша свестен текст за нея. Подцених я! :D

Издателство: Алтера

Признавам и че за първи път се сблъсквам с подобен шедьовър. Шедьовър, написан от Ремингтън SL 3, който е един "електрически Шекспир", непрекъснато сменящ цвета си. Шедьовър, в който основният въпрос е "Как да задържим любовта?". И какъв е смисълът на Луната?

За да си отговорите на горните два въпроса, ще са ви нужни:
  1. една принцеса, която иска да спаси света;
  2. един луд бомбаджия, който живее извън закона;
  3. един пакет цигари "Кемъл".
Разбъркайте горните съставки и добавете: една приказка, разказвана на чужд за теб език толкова много пъти, че накрая научаваш думите, една жаба, която НЕ е Омагьосаният принц, двойка (вероятно) извънземни, една пирамида и много странни и откачени теории.

О, не - това не е всичко! Ще ви трябват и: двама монарси, едно чихуахуа, един абсолютно некадърен агент на ЦРУ, много дъжд и къпини или много къпини и дъжд (ох, тотално се обърках!) и не на последно място - щипка революция, клечки кибрит и (малко) динамит.

Смесваме горните съставки и воала! Отговорите са намерени. Сега сериозно, "Натюрморт с кълвач" е една великолепна история за романтиката на секса и еротиката на любовта. История, за която ми е трудно да говоря без емоции - толкова хумористична и откачена... Тези 340 страници са най-свежото и каращо ме да се усмихвам нещо, което съм чела напоследък, че наистина нямам думи, с които да опиша майсторството на Робинс. А и чудя се колко ли баби в градския транспорт са ме помислили за луда, докато съм се смеела (почти с глас), четейки тази невероятна книга...

П.П. Това е линк към ревюто на Мила в Аз чета на същия този шедьовър, което аз много харесвам.


Няма коментари:

Публикуване на коментар